Naam:
thomasvz.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Na vele verzoeken om iets te laten horen, af en toe een berichtje te sturen, foto's te maken etc. Heb ik besloten om een blog bij te houden!

Volg mij en maak je winterdepressie iets minder zwaar!

Over mijn reis

Na een druk jaar, waar ik samen met een aantal andere een http://www.zandbakfestival.nl heb opgericht, mijn derde jaars stage heb afgerond en nog met een hele boel andere dingen moest dealen, is het tijd om er even tussen uit te gaan.

Ik ga drie maanden naar Tenerife, surfen nabij het dorpje El Medano en Spaans leren om weer eens even lekker te focussen op zon, zee, strand, surfen, bier drinken en alle leuke dingen hier omheen.

Via dit Blog hou ik iedereen die het leuk vind om hier af en toe wat over te lezen op de hoogte. Vind je het leuk om mij te volgen, tijdens dit avontuur? Schrijf je dan in via de mailinglijst en ontvang een notificatie elke keer als ik een nieuw blog post!

Tot over 3 maanden!

Bezochte landen

Ik heb 15 landen (6%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Polen, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.